Hmm

Uppdaterar mest så jag sen kan gnälla på min kära kusin Mia att uppdatera hennes blogg =D

Har hunnit med massor sen sist.
Inte minst har jag hunnit med att ta mej ett glas vin (eller fler) i fredags!
KORS I TAKET!!

Var hos kusin Jens med Jenny och massa kompisar från den gamla goda tiden =)
For ut senare, vi insåg snabbt att det var ett stort misstag å sen tillbaka till Jens.
Hur roligt som helst =)

Vi har vart å köpt en cykelkärra åt Felicia, hon var inte lite lycklig =)
Älskar att åka i den, största anledningen till att jag överhuvudtaget fattar det är
att antingen så skriker hon av lycka eller så somnar hon som en stock =)

Idag fick vi bekräftelse på dagisplats åt henne också.
17 augusti sparkar det igång så nu jävlar börjar det närma sej jobb =(
Jaja, inget att göra åt, kommer gå ner i tid, tänker inte jobba heltid när hon är så liten.

Hmm, idag var det häng med Jenny, Emelie, Jens å Viktor (och barnen såklart).
Satt bara ute och solade och pratade skit.

Kommer inte på nå mer spännande..

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har fått som sagt en liten källarvåning här i stan, men den blir uppsagd nästa månad. Planerna är att vara i "L-town" i oktober. :) allt bra annars då?

2009-05-04 @ 21:29:36
URL: http://www.nogg.se/remedy
Postat av: Elin :)

Vars var de du hade sökt dagis åt henne..?

2009-05-06 @ 07:19:30
URL: http://tequilaaa.blogspot.com
Postat av: Mia

hehe, jag vet att jag är dålig men du är lite sämre ;-)

Men nu finns det ett nytt litet inlägg att läsa.

KRAM

2009-05-06 @ 12:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0