Dessa rubriker

Inatt är femte natten Felicia sover i eget rum..
Hon sover bra, dock vaknar hon varje natt å får komma och sova hos oss men så var det när hon sov i vårat rum också.

Nu går Felicia hela tiden, idag har hon krypit en enda gång..
Hon har humör min unga dam.
Om jag låter henne gå till bilen eller till affären blir hon så jävla arg när jag lyfter upp henne.

Jaa, annars då?
Inte så mycket att rapportera.
Har cyklat ganska mycket på kvällarna med Athena, har ont i arslet som fan =)

Idag har jag och Jenny tagit en liten raid på Storheden, hittade massor men for tomhänta hem.
For hem var för sej och jag släångde Felicia i säng.
Senare kom Jens, Viktor och Gustav och hälsade på.
Så roligt att man har börjat umgås med dom igen.

Jaja, imorrn kommer mammas kusin och hennes familj hit från Uppsala.
Tror aldrig jag har träffat dom så imorrn blir det go middag och trevligt sällskap =)

Jaja, nu ska jag fortsätta nörda mej med Tomas och så hörs vi!


Kommentarer
Postat av: Elin :)

Jag kikar där varje dag, hoppas nån snart lägger upp en sån så jag snabbt kan köpa den :) Min andra syrra kom på att hon oxå ville vara brud tärna på bröllopet så vi får bara hoppas på att hitta en :)

2009-06-10 @ 16:17:17
URL: http://tequilaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0