Blä för rubriker...

Hatar att komma på vad man ska skriva...

Sorry Emelie att jag är seg, gnällde till Jenny senast i helgen att jag aldrig har nå att skriva =)

I förrgår tog Felicia 4 steg alldeles själv!!
Vi har provat lite varje dag sen dess men nu har hon blivit feg igen =)
Det kommer när det kommer, har ingen panik..
Enda gången man saknar det är till och från bilen, kan inte bara ställa ner henne.

Tack Jenny, Emelie och Lisa för "tjejkvällen", himla mysigt =)
För er andra var det faktiskt inget spec, gick på stan när det var kvällsöppet bara men det är skönt att komma ut ibland utan vagn =)

Idag har jag och Felicia vart med Rebecca och Jolene på stan, åt lunch och strosade runt, himla roligt =)

Vi har hunnit med att vara sjuka en till sväng..
Felicia hade feber i 9 dagar, efter 7 kom dom på att hon hade dubbelsidig öroninflammation..
Lite medicin och vips var det som bortblåst, hade dock önskat att läkarna hade fått fingrarna ur lite tidigare..
Knappt hann hon bli frisk så blev jag dålig.
Haft ont i halsen en knapp vecka, ingen bacill, bara ont, det ger föga tröst ska ni veta när man knappt kan dricka en endaste klunk vatten. Igår var jag betydligt piggare och idag var det som bortblåst så nu jävlar..
Har knappt andats frisk luft på flera veckor!
Så ni vet om nån har trist eller ska hitta på nå kul (eller tråkigt) GLÖM INTE MEJ!!!
Vill ta igen förlorad tid nu =)

Tror att jag lämnar er så här tills vidare uppdatering..

Kommentarer
Postat av: emelie

tack för uppdaten ;) imorn ska vi alla på stan. TIDIGT, så följ gärna med =) mitt nr är 0738167822 ifall du behöver :P

2009-03-30 @ 22:14:55
URL: http://em3lie.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad duktig lill gumman är. Snart springer hon!!!! Då blir det lite liv i luckan :-)

Kram

2009-04-01 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0