Då var även denna jul över...

Jaa, det har varit en mysig jul med god mat och trevligt sällskap.
Dagen före julafton var vi hos mamma och firade, på julafton bar det av till Freddans föräldrar.
Gud vad jag längtar till hus NUU!!
Det går inte att fira jul hos oss nu, även om vi bara skulle ha närmaste släkten här skulle vi vara hur många som helst och vi får helt enkelt inte plats så nää, nu fan får det lov att komma ett hus vi vill ha =)

Juldagen blev Felicia sjuk, feber som höll i sej i 2 dagar.
När hon blev frisk bar det av till pappa i Övertorneå, måste ju hinna träffa honom också.
Kom hem dagen före nyårsafton..
Hojja, vad stressigt det är alltid!

Har även hunnit med att jobba några dagar, ska jobba imorrn och på tisdag också.
Det kändes faktiskt bättre än jag trodde, men nog är det skönt att komma hem till en överlycklig unge
när dagen väl är slut =)
Har passat på nu när Freddan är ledig så jag får spara föräldradagar, vill ju suga på dom så länge som möjligt =)

Nu har vi äntligen börjat andas ut iaf efter allt flängande och på onsdag går vi tillbaka till vardagen, då far Fredrik och jobbar igen.. Känns himla skönt, allt blir så förvrängt när båda är lediga så länge..

Annars har väl allt rullat på som vanligt, idag åkte julen ut, blä vad less jag var!
Nu är det bara att börja längta till våren så man får härliga promenader och lite sol på kinderna,
dom här månaderna innan våren är så trista å mörka...

Jaja, annars har vi nya projekt på gång men innan allt är avslöjat så är jag nog tyst,
rent för att en viss persons mamma inte kan hålla sej utanför =)

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0