Borde väl uppdatera...

Har varit mycket på sistone och har inte alls haft sug på att skriva...

Äntligen hittat kläder till begravningen som kommer vara 13 feb.
Trist att det blev 2 dagar efter min födelsedag men ibland blir det så, den kommer före allt annat!

Hittade iaf en klänning och ett par skor som jag ska hämta imorrn efter jobbet (joo, ska faktiskt jobba imorrn).
Gumman ska få vara hos farmor och farfar, är liiite nervis, hon och jag är ju van att hon är hos mormor..

Sjukaste saken nånsin hände i helgen när jag och Rebecca var ute å gick.
Athena sprang lös och nosade runt när en tant kom från en avtagsväg.
Hon hamnade mellan mej och Athena men hon stod en bit upp på vägen så Athena kunde passera med marginal (TRODDE JAG!!)
Kärringjäveln kommer utrusandes på vägen när Athena är på väg till mej och börjar slå henne med ett koppel i ryggen!!!
Som om det inte vore nog försökte Athena fly men då kapar kärringen vägen och börjar sparka min stackars vovve som ligger och är livrädd...
Sprang fram och vrålade åt kärringen innan jag rusade därifrån...
Tro inte att haggan kom undan, gick och knackade dörr hos andra i närheten som hade rottisar som visste var hon bodde och när jag kollat namnet på brevlådan ringde jag polisen och hon åkte på en anmälan för djurplågeri...

Önskar jag kunde se hennes min när hon öppnar brevet...
Porsöbor bör väl inte bli livrädda nu, iaf om dom har andra raser, det är ju rottisar som hon inte gillar tydligen..
Hur som helst attackerar man inte en oskyldig hund som inte har gjort något fel...

För någon dag sen läste jag en blogg (har ingen aning hur jag hamnade där) men det stod en ganska bra sak!
Hon skrev om andra människor som lägger ut bilder på sina barn nakna eller i blöja...
Hon förstod inte hur man kunde göra det, inte för att det på något sätt är äckligt utan för att bloggar har blivit pedofilers himmelrike. Fatta hur dom kan sitta och äckla sej till våra egna barn?!?!
Ska bums ta bort vissa bilder på Felicia, sånt accepteras inte!!!

Bye

Kommentarer
Postat av: Dessi

Blir riktigt upprörd när jag läser om tanten. Jag hade nog kokat om jag varit med... SKulle faktiskt varit kul att se hennes min när hon får anmälan..:) Stackars lilla Athena som är så snäll.



Hoppas ni har det bra, vi syns snart..

Kram!

2009-01-25 @ 10:27:25
Postat av: Emma

Men fyfan vilken kärring! Hon borde få sig ett rapp med ett snärt läderkoppel tycker jag! Ojoj :o



Kram / Kusin

2009-01-28 @ 12:01:29
URL: http://emmachristinak.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jävla skata, visa vem det är så ska jag ge henne en propp, Mötte en gubbe med ngn liten rått-hund häromdagen, direkt han såg Wilda bara "jaha!" och så plockade han upp lillråttan och såg allmänt förbannad ut, Jävla människor!



Det låter trevligt, ska till en kompis nu på förmiddagen,sedan hämta hem min karl! Men ngn dag i helgen kanske om du ahr tid och lust :)

2009-01-29 @ 07:11:31
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0