...

Det har varit tungt förra veckan.. I fredags hade vi begravning för våran älskade morfar...
Ceremonin var så himla fin men det var jobbigt =(

Har sjukt mycket torka, har aldrig något att skriva här.
Massor händer men jag uppdaterar så sällan så jag hinner glömma allt som har hänt
när jag sen parkerar arslet vid datorn.

Idag har vi iaf hunnit med att vara på banken för att skriva om lån och prata pension,
jag blir gråhårig, fattar ju ingenting av det hon säger och ändå bryter hon ner det i molekyler
så att en treåring ska fatta vad hon säger.
Jag och Freddan sitter som två fån och gapar och nickar åt grekiskan...
Kommer aldrig fatta nå av det..

Igår var jag hos Jenny å Toke, herregud vad han babblar!
Truten går i ett och man hinner knappt med när han byter samtalsämne en gång i sekunden =)
Sötkorven är stor nu =)
På kvällen kom Matti och hälsade på oss, det var skitroligt!
Man går alltid skratta så mycket när han svamlar =)
Han flyttar till Skåne nästa vecka och ska börja jobba där, är superglad för hans skull men
fy fan vad trist för oss.. =)

Har hunnit med att hänga med Rebecca en del också, Jimmy har punkterat hans lunga för TREDJE gången!!
Han ligger inlagd och ska opereras imorrn, håller tummar och tår!

Ska själv jobba 2 veckor i mars, känns bra dels för pengarnas skull och dels för att Freddan behöver vara själv med henne, hon är så galet mammig nu!
Får ju knappt lämna rummet så vrålar hon rätt ut..

Vi har ju faktiskt hunnit med att göra om datarummet till Felicias rum också så vi har varit duktiga minnsan =)
Bilder kommer när jag får fingrarna ur och laddar kameran...

jaja, börjar bli trötta miner för grodan nu så ska slänga henne i säng nu..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ja det hoppas jag då INTE hon ska säga snart, helst aldrig om jag får bestämma;) gud vad längse sen man såg er! Hoppas ni mår bra! Kram

2009-02-19 @ 22:22:16
URL: http://sandraebba.blogg.se/
Postat av: Carola

Så klart jag kan fota Felicia! Hör av dig när du har tid!!!



Kram

2009-02-22 @ 18:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0