Äntligen....

Vi åkte på magsjuka hela bunten...
Fredrik kom hem från jobbet och stupade i säng i tisdags och senare på kvällen blev det min tur...

Som tur var hade Felicia hunnit somna innan jag blev dålig så ingen av oss behövde ta hand om henne..
Igår var Freddan piggare medans jag var riktigt dålig så han fick vara med lillstumpan..

Idag känner jag mej faktiskt jävligt pigg, har orkat gå till affären, renbädda våran och Felicias säng, plockat upp här hemma, dammsugit och tvättat MASSA kläder!!

Snart fyller Felicia 1 år, het sjukt så fort tiden går!
Vi har pratat om att fira henne några dagar tidigare än hon fyller år,
det blir nog mer praktiskt...
Folk har bättre med tid en söndag än en onsdag...

Imorrn kanske jag far in till stan om jag orkar, Felicia är i desperat behov av nya sockar!
Kan inte förstå hur ofta hon måste köpa nya! Grr!!

Mia, kanske vi kan dejta nästa vecka?
Eller ska du bannlysa mej för all framtid? =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Har du ngn aning om vad som hände här på kvarteret i helgen? Polisen har ju spärrat av hörnlägenheten i vårt hus, man blir lite skrajj :P

2009-03-09 @ 11:54:53
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0