Info

Tack alla ni för era fina kommentarer om fotona!
Det är min alldeles underbara kusin som har fotat Felicia och oss.
Pratade med henne och fick info så om ni vill kan ni höra av er till henne!
Hon skrev på mina kommentarer detta lilla inlägg till alla er som vill fota:

Ja visst kan ni boka fotograferingar hos mig!!!!
Gå gärna in på min portfoliosida: www.foto.ekfamiljen.se eller www.ekfamiljen.se. (gå in på carolas blogg)
Maila mig gärna om ni vill boka tid på: [email protected]
Priser: Barnfotografering 550 kr
Syskonfotografering 2 barn 650 kr (fler + 100 kr/barn).
Familjefotografering 700 kr
Bröllop (kontakta mig!)
Profilbilder eller gravidbilder 600 kr

Hoppas ni hör av er till mig! =) //Carola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0