Härlig dag

Japp, som rubriken lyder.. VILKET VÄDER!!

Igår var jag och Felicia på stan med min kusin Jens som är på finbesök från Gällivare =)
Sökte skor till oss alla tre men ingen av oss hittade några..

Idag tog jag och Jenny en prommis..
Gick till Dollar å Skokanonen (åter igen skojakt åt Felicia) men inget fynd där heller.
Traskade hemåt tomhänta men lika glada för det =)
Efter promenaden for Jenny och Loke hem och jag och Flisan for till mamma.
Där fick Felicia en smörgås medans jag tvättade bilen så nu är den ren(are) iaf =)
Ides inte ta petnoga, klockan var ju nästan middag =)

Imorrn ska jag hämta Jens vid 9!! Bilen skulle in på rekond.
Grr så tidigt.. Felicia kliver ju iofs upp senast kl sex så jag är ju uppe men dock en zombie.
Jaja, sen bär det nog av på nya äventyr med honom å Jenny igen =)
Måste passa på att hänga nu när han är hemma, dock kommer han hem ofta som fan
men det brukar vara svårt att klämma in lilla Elin på ett hörn och nu har jag fått äran 2 dagar =)

Jaja, annars leker väl livet på som vanligt..
Felicia går lite när hon känner för det, hon har temperament unga damen (vart kommer det ifrån?) =)
Så fort hon tappar balansen och sätter sej på rumpan blir nog sur och muttrar för sej själv innan
hon kryper därifrån..
Hon går ju varje dag men krypandet är förstahandsval än så länge.
Har ingen panik över det egentligen, det enda som kan vara är att man trodde hon skulle
komma igång snabbare för att hon gick så himla mycket där ett tag..
Hon är nog ganska feg, har fått höra det lite från höger å vänster =)

Nää, nu mys med gubben i soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0