Idag =)

Idag när vi vaknade, HALVNIO!!!!, rejsade Felicia runt i gåstolen medans jag dammsög och bäddade sängen å lite sånt.
Efter ett tag ringde jag Jenny som kom förbi med Dogge. Traskade iväg till Mikes och åt lunch, sen en prommis på Porsön och sen hem.

När det började bli dags för Loke att komma hem från dagis följde jag med hit Björx och hängde där istället.
Loke var i sitt esse =)
Jenny sa att han skulle säga mitt namn men det blev mer mia, ia, pia...
Kanske måste byta namn för att underlätta för gubben =)

Hur som helst var det en himla trevlig dag,
det gick som upp för mej att Toke är ingen liten bebbe längre, huvva vad fort dom växer dom små liven...

Jaja, det är väl den vägen livet går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0