Helg...

Vilken helg det har varit hittills..
I fredags var jag med Jenny på stan, köpte kläder åt Felicia, hon växer ju ur allt hela tiden =)
Kollade på gardintyger men hittade inget jag fastnade för...
Söker febrilt efter en vinterjacka men dom kommer ju ALDRIG in!! GRR!!!
Fattar inte varför dom ska vänta så länge? Vi har ju kallt här...
Var ut på Storheden också men inga vinterjackor där heller..

Idag när jag vaknade gjorde vi oss iordning och for iväg på stan, hela familjen.
Vi strosade runt lite, kollade på en vintermössa åt Felicia men vet inte om jag vill ha dom jag har sett hittills..
Var in på Gallerix och köpte två tavlor! Äntligen nå på väggarna!!
Köpte en ram till förstoringen jag har på gumman också så nu kommer den äntligen upp =)
Efter stan for vi till Barnens Hus och köpte en ny bilbarnstol, en Maxi Cosi Mobi, hon fick provsitta i den hemma,
den är från 9 kilo och hon är inte där ännu så den står och dammar här hemma nu =)
Det känns som ett bra köp, har inte hört något dåligt om den iaf, tvärtom..

När klockan närmade sej ett for vi till Björx till Johan och Anna på kalas, båda fyller år inom en vecka så dom slog två flugor i en smäll.. Massa folk där och ännu mer gott fika =)
Kom hem därifrån vid halvfyra..
Det har varit en mysig men stressig dag..
Efter middagen gick vi ut på promenad runt Porsön, så himla mysigt med gula löv överallt och skymmning =)
Nu sitter vi å myser i soffan å småkollar på en film..
Ska nog fortsätta med det tror jag =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0