Fredag

Fredag kväll å vad gör man? Sitter vid datorn å ugglar..
Snacka om spännande liv man har nu för tiden =)

Idag var jag superhurtig å prommade hemifrån till stan,
tog till och med den långa vägen via mjölkudden!! Lagom stolt!
Athena höll på att dö när vi var framme =)
Vi gick på stan en sväng när Freddan slutade å hittade en overall åt Felicia
och en höstjacka åt Freddan, bara jag som gick lottlös..
Iofs var jag å hämtade ut ett paket med kläder åt mej idag =)

Igår låg Felicia på golvet å lallade på.
Hon ställde sej i krypställmning som hon gör så fort hon kan, fast nu!!!!
Hon Har tidigare flyttat fram benen men inte fattat att armarna måste med så tillslut har nog nästan fallit på näsan
men nu flyttade hon armen också.
Bara den ena och bara en gång men det börjar ju klicka i lillnöten hur det ska göras iaf =)
Det är så himla roligt när det händer saker.
Det är en svår period nu, kan inte ha henne i babysittern, hon välter den typ.
Hon vräker sej ur Bumbon också. När hon sitter i gåstolen har hon bara 4 uppdrag.
1. Athenas matskålar
2. Den väggfasta dammsugaren
3. Grinden till trappan
4. Athena själv så klart.

Precis dom ställena där man inte vill ha henne.
Att hon är på Athena gör väl inget, om hon blir less går hon ju bara.
Matskålarna måste hon lära sej att där ska hon inte vara, Athena måste ju få ha nå ifred.
Grinden behöver jag väl inte förklara om ens va? Trots att den är ordentligt fast så vill jag inte att hon hänger i den, trappan är brant och lång.
Dammsugaren väger som tusan, måste flytta den in i förrådet, vi har dock ingen ström dit men det måste lösa sej, går inte att ha den där.

När vi flyttade hit köpte jag en rislampa som står på golvet.
Hon har börjat hitta den också. Lagom roligt när skärmen är i papp plus att den är så pass lätt att hon kan dra omkull den men så pass tung att hon får ont om den ramlar.

Jag måste övertala Freddan om en ommöblering.
Punkt slut!

Kommentarer
Postat av: Carola

Tjena kusin! Nu verkar det som att Felicia vill ut i vida världen och utforska den lite =) Så söt! Hoppas ni mår bra!? Puss och kram

2008-09-10 @ 15:38:22
URL: http://foto.ekfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0