Bara elände...

Lillstumpan har gått och blivit sjuk...
Ingen feber men så himla snorig, nu under förra natten sov hon så himla oroligt och hon har redan hunnit vakna några gånger ikväll.
Hon får nästan ingen luft för att hon är så täppt i näsan..
Man tycker så himla synd om henne.
Har pallat upp sängen så hon ska sova i lutning och har saltlösning vid sängen..
Det värker i hjärtat att se henne hängig...
Hon har varit pigg och glad under dagen men på kvällen blir det värre,
det är ju samma sak för mej när jag är dålig..

Imorrn blir det inte många knop under dagen för henne, bara vara inne och ta det lungt..
Jag ska sno med mej Jenny och fara å köpa en vinterjacka!
Har äntligen hittat en!!
Tittade på den redan förra vintern men då var jag ju stor som ett hus så då var det ingen idé att köpa nån.
Hade sån himla tur att den var nedsatt till halva priset nu för att det var förra årets modell!!!
Ibland ska turen vara på ens sida..

Jaja, hör att gumman knorrar så jag ska gå till henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0