Vilken härlig dag...

När vi vaknade idag hade vi inga plner alls, hade bara tänkt vara hemma och mysa på..
Surrade med min kusse och for ut till Lövskär å hälsade på.
Vi gick en promenad och surrade skit, när vi kom tillbaka käkade vi lite lunch å drack kaffe.
Kom hem vid fyra, då käkade vi bara lunch och sen for jag och Jenny iväg med hundarna ut till brukshundsklubben och tränade lydnad medans vi väntade på att aguility banan skulle bli ledig.

Alla kom känner Athena vet att hon är som hon är.
Hon är dominant och en väldigt bestämd dam.
Trodde inte att hon skulle fatta nå, bara rymma mot dom andra hundarna hela tiden men hon var faktiskt jätteduktig för att aldrig ha provat det förut.
Sen att hon river några hinder pga att hon är lite klumpig får man väl räkna med =)

Nå väl, efter att jag hade kommit hem från Lövskär var Felicia på golvet medans vi lagade mat.
Hon har ju kunnat åla sej fram ganska länge men hon helt plötsligt reste hon sej och KRÖP iväg...
Höll på att tuppa av!

Jättekul att hon har kommit på hur man gör men samtidigt får man en ögonöppnare att gumman börjar bli stor.
Ingen liten plutt som bara ligger å stirrar...
Jaja, dags för Grey's igen!!

Kommentarer
Postat av: Kusin Ma

Jag börjar nynna på en låt när jag läser din rubrik :-) Nu är det nog dax för en uppdatering tycer jag!!! :-D

2008-10-14 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0