Då var det min tur...

Jaa, många har tjatat och gnällt på att jag ska skaffa en blogg så nu sitter jag här... Egentligen känner jag att jag allt som oftast bara kommer glömma men jag gör ett tappert försök.. =)
Hmm, för dom som inte vet heter jag Elin, bor med sambon Fredrik, dottern Felicia (3mån) och rottisen Athena i en lägenhet på Porsön. Är 22 år gammal och är helt tokig i godis =)
Anledningen till att det blev just den här dagen så satte igång var att Felicia skrattade högt för första gången och jag kände att jag var tvungen att dela det med hela världen! Helt sjukt roligt... Skrattade själv så att jag höll på att kissa ner mej..
Midsommar firades med buller å bång som vanligt i stugan med släkten, hur roligt som helst, synd bara att alla inte kunde komma. Men men, ibland får man bita i det sura gräset.
Jag tror att jag ska sätta mej och stirra på dumburken nu en stund.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0