Trist....

I fredags kom en gammal kompis och hälsade på från Göteborg... Det har sju år sen jag såg henne sist, fan vad roligt det var å se henne igen!! Hon sov hos min kusin ;) men vi hann träffas varje dag iaf =) I lördags var vi hos mamma med hennes syskon och mina kusiner å grillade å åt smarrigt, det var hur roligt som helst, bara att alla blir så satans fulla =)
Idag var jag å Marie (hon från Gbg) på stan en sväng å fikade å strosade, hon är helt knäpp, kommer från Gbg, bor i Sthlm och handlar kläder i Lule... Helt sanslöst =)

Men just i denna skrivade stund rullar hennes tåg mot Sthlm iväg... Det var så trist att hon inte stannade längre...
Men nu har hon lovat att det inte blir sju år till nästa gång iaf =)
Speciellt inte om det blir mellan henne å kusinen min =)

Jaja, vi har skrattat så vi har grinat åt alla fula minnen å flummiga grejjer som har hänt bara idag =D
Ska inte skriva det här med tanke på att man inte vet vilka som sitter å tjuvläser =P

Nää, nu ska vi göra nå vettigt =)

Höres å synes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0