Ingen The Boss nu heller :(

Jaa, då sitter man här å ångrar som aldrig förr att man inte köpte dom där förbannades biljetterna till Bruce Springsteens konsert på Ullevi.
Pratade nyss med Daniel (en kompis) som hade varit å sett han igår, snacka om lyrisk.
Som ett barn på julaftonsmorgonen =)
Jag å Freddan har ju tänkt åka några gånger men det har aldrig blivit av och nu säger dom ju att det var sista konserten med E Street Band, dom som man verkligen ville se.. Fy vad pissigt det är!!
Är så avundsjuk på alla som har fått se!!
Men jag fick iallafall höra honom =) Ringde dit och hörde när han sjöng, tyvärr hörde jag Dannes stämma mer än hans =( Men men, ifall han läser det här så måste jag ju skriva att det också var vackert =D
Nää, nu ska jag sluta deppa, tills imorgon då jag läser tidningen och ser att han var ännu bättre ikväll än igår...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh att ni inte fick åka=(

2008-07-07 @ 07:46:30
URL: http://fibbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0