Hmm...

Idag var en sån där "vad ska jag göra-dag". Som tur var ringde Jenny och styrde upp =) Var först ute å prommade med Fredrik, Felicia och Athena, sen for jag å Flisan iväg till Björx. Fick gott fika å efterlängtad cola.
När jag väl kom hem var det väl så där... Felicia var trött (trots att hon sovit hos Jenny) och jag var grinig.
Min mormor ringde å ville låna febertermometern då hon trodde att min morfar hade feber, som tur var hade han ingen...
Men dock en jobbig å trist kväll... Hoppas på bättre dagar imorrn...

För att berätta en roligare sak så har Felicia börjat dra benen under sej och ställer sej i krypposition.
Man kan ju hoppas att hon dröjer ett tag iaf tills hon sätter fart. Som Jenny sa så har ju en fyramånaders inte så mycket i knoppen =)

Jaja, dags för lite godis å sånt där onödigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0