Hem sköna hem!

Jaa, idag fick vi äntligen åka hem igen. Var hos pappa över helgen... Alltid lika roligt att åka upp till Övertorneå där Ica inte ens har öppet på söndagar =) Man blir som bortskämd av att bo här...

Hann bara komma hem och packa upp lite så ringde kussen (en av mina miljoner) och ville att jag skulle komma... La Felicia i säng och drog iväg... Är nyss hemkommen därifrån... Även om hon inte läser min blogg så tänker jag på dej iallafall!!

Nää, nu ska jag äta godis... Haha, tur att man kan hålla sej till lördagar!! =D

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej sköna bönan!

Jag visste ju inte att du hade en blogg! Men nu har jag hittat hit, vad kul! Nu kommer den att hamna bland dom andra bloggarna i mina favoriter. Jag hoppas du är duktig på att uppdatera :-)

Vi måste träffas så jag får lämna igen bärselen. Elis sov helatiden på IKEA i den. Super stort tack för lånet!

Ha en skönt helg!

Kram Kram

2008-07-18 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0