Å hemma åter en gång...

Jaa, då var man hemma igen... Har varit på Sandön i Fredriks föräldrars stuga sen i fredags... Det var jätteskönt att vara där men fan så mycket skönare att komma hem =)
Felicia hade rekordtid på sövningen idag, kan aldrig ha tagit mer än 5 minuter, helt sjukt!
Visste som inte vad jag skulle göra när hon snarkade iväg så fort så jag låg kvar ändå =)
Hon brukar vara duktig, ligger å knorvar på i kanske en halvtimme, ropar bara om tutten är borta så jag har det inte direkt jobbigt annars heller =)

Idag lyckades vi lura med Johan och Anna (Fredriks bror och hand böna) på Arons, kors i taket!!
Det var himla skönt att få komma ut å se folk när man stirrat på svärföräldrar en hel vecka =)

Imorrn bär det av till André och Ewelina för att äta gott å lalla på... Sen på lördag har Mattias lurat oss att gå på stan med han, lyckat... Först löning och typ 100 grader utomhus... Fredrik kommer gnälla värre än den värsta ungen... Suck...
Jaja, tur att jag inte är själv iaf, han brukar bete sej lite mer när andra är med =D

Nää, nu ska jag äta godia, var utan hela tiden i stugan, höll fan på att gå åt =)

Hej hopp på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0