Hmm...

Jaa, då var det dags igen.
I fredags fick jag träffa Dolly, man smälter ju som smör i solsken!
Igår fick Athena träffa henne, det gick väl så där.
Dolly var som busigast och Athena som har blivit gammelnucka tyckte väl det var lagom kul.
Jaja, det går över, snart rejsar dom runt som dårar.

Idag har jag å mamma tagit en långprommis, så himla skönt!
Har nyss kommit hem och nu sover Felicia.
Ska fara till stan och fika senare och ikväll blir det hockey, dock framför TV:n..

Måste få gnälla av mej på alla mammor/gravida som är så naiva att dom tror att en bebis
är ett litet paket som bara sover och är söta, sen när dom väl föds så märker dom att det lilla
paketet hade ju röst och kan både vråla och vara vaken hur länge som helst.
När dom sen inser hur det är att vara förälder så blir det en spark i magen för dom,
ställ in er på sönmlösa nätter och vrålade ungar så kanske det inte blir
så himla mycket stånk och stön när dom väl kommer ut sen!

Dagens ros igen till Nathalie!
När ni blir lite finare i kanten och flyttar till rätt sida om vattnet så blir det många promenader
och våldgästningar =)

Jaja, nu har jag gnällt klart!
Måste bara säga att gnället är generellt och inte utpekande så ingen behöver ta åt sej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman. -nä jag tog inte åt mig ;-) SKönt med långprommis...det ska jag och Linda göra i morgon.

Ha det bäst!

2008-12-15 @ 22:36:07
Postat av: Nath

Ha ha, dtack så mycket! Låter bra med prommenader och våldgästningar! ;-)



GOd Jul på er med!

2008-12-17 @ 20:08:13
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Marie

Det hade jag ställt in mig på, så döm min förvåning när min son är rätt tyst av sig. Hellre inställd på "det värsta" och bli glatt överraskad, än tvärt om. ;)

2008-12-18 @ 09:33:39
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: jonna

jo jag hoppas de ja oxå:)

men vi har fått mkt smile iag ändå;) goo jul;)

2008-12-23 @ 13:30:53
URL: http://jonna1983.blogg.se/
Postat av: Erica

de runda är från ikea och stjärnmattotna är från dollar. kostar 150 kr st.

2009-01-04 @ 21:33:46
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0