Stackars Athena

Idag när jag vaknade ringde jag till veterinären.
Förklarade symptomen och hon sa att jag skulle komma och hämta ut en medicin åt henne men att om hon bajsade igen skulle jag komma in.
Gick ut med henne en halvtimme efter det och mycket riktigt så sket hon.
Ringde tillbaka på en gång när jag kom hem och hon bokade in en akut tid åt mej.
Kvart i två satt vi där, jag och Fredrik. Klockan var efter tre när vi äntligen fick komma in.
Han undersökte henne, tog blodprover och röntgade henne.
Allt kom tillbaka normalt.
Fick en annan medicin som vi ska ge henne men han sa att har hon inte blivit bättre till imorrn så måste vi komma tillbaka så dom får lägga in henne.
Man tycker så himla synd om henne!!

Hon är ju pigg annars, har inte alls nedsatt allmäntillstånd så det var bara därför vi fick ta med henne hem idag.
Felicia fick vara hos mamma under tiden. Allt hade gått kalasbra.
Kunde ju inte ta med henne dit, vi var ju där i flera timmar..

Men men, vi får väl se imorrn hur hon reagerar för då ska hon få smaka lite av special dieten hon måste följa nu i nästan 2 veckor...

Kommentarer
Postat av: Mia

Så skönt att dom inte hittade något på henne. Förstår att du blev orolig!

Hoppas hon kryar på sig snart!!!

2008-08-15 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0