Söndag...

Den här helgen har varit hur lugn som helst för oss...
Vi har varit hemma och bara tagit det lugnt... Det är så skönt att man får vara hemma utan att folk ringer å gnäller att man är trist... Är ju inte största partynissen i den här stan...
Igår var vi på stan på dan med Johan och Anna, Freddan å Johan fick för sej att dom skulle hinna prova hur mycket mat som helst, tror dom åt fyra rätter där... Helt sjuka...
Själv föll jag för Annas grupptryck och hoppade i en karusell... (smart Elin)
Jag skrek som en gris å det bara sprutade dreggel från truten... Håret stod åt alla håll och jag kände mej full i en halvtimme efter... Lagom roligt... Ändå valde jag den lugnare av dom hon ville åka..

Idag var vi och kollade när min syster Fanny spelade fotboll. Dom hade cup i G-stad och hade kommit ända till final så vi packade in oss i bilen och for... Det började bra, Lira (Fannys lag) gjorde två mål (Fanny ett av dom). Dock kom dom andra ikapp och gjorde två mål två sekunder innan matchen var slut... (lite uppgjort)
Hur som helst så fick dom sluta på straffar och självklart vann Lira med 6-5.

Jag och Freddan har pratat om hus i nått år nu, vi kommer som inte fram till nå vettigt.. Båda är så kräsna och det tycker jag man ska vara om man har tänkt bo där resten av livet... Problemet är att vi har funderat på att bygga nytt och då kommer ju den direkta frågan, VAR?
Det är där vi kör fast... Har några områden där vi jättegärna vill bo, problemet är att man inte bara kan bygga hur som helst där... Jaja, det är väl ändå ett tag bort så det hinner nog lösa sej...

Felicia har varit ganska knorrig ikväll, får se om hon börjar tjorva vid läggningarna nu... Annars är hon glad som en lärka, hon är så glad varje gång hon ska sätta sej i matstolen för då vankas det mat =)

Nää, nu ids jag inte mer =) Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0