Nu är vagnen borta!

Japp, fick den såld idag!
Gud så himla skönt, trodde aldrig jag skulle få iväg den!
Nog för att den bara hade vart ute nån dag, men jag vill ju NUU!!

Jaja, har beställt min nya, kommer om några dagar.
Tusen tack Jenny för att jag får låna din under tiden! Du är en ängel!

Annars har det inte hänt så mycket under helgen.
Athena mår bra iaf, hon är hungrig som en varg och sur när hon inte får hennes kulor =)

Vi har haft besök hela helgen så det känns som att den bara har runnit mellan fingrarna på en
men nästa helg då jävlar blir det inte många knop!
Barrikera dörren och stäng av telefonen =)
Inte lätt när det är svårt!

Coola damen =)
Söt så det räck å blir över =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken cool tjej!!! :-D

kul med en ny vagn. Det är så skönt med 3-hjuling!!!

Vad blev det för ngn?

2008-08-19 @ 10:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0